У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 11 лютого 2014 р.

Ніжне свято

Привіт!!!

Сьогодні я до вас зі святом :)))

 На днях попросили  мене  красиво оформити текст на  весільну тематику...
Моїми добрими помічниками у цій роботі стали уява , братик фотошоп і голочка з ниткою (саме з останньою я дуже "зріднилась" - швейної машинки-феї в мене нема)
Ось  результат цієї співпраці:


Чіпик з ембоссінгом ( пудра білий перламутр), красиві завитки підкреслила вишивкою бісером,ну і найдовше я працювала з ручним швом - в мене було враження , що за вікном - Середньовіччя, а я - майстриня на древній фабриці, де машинами були самі люди і їхні руки :)))  Лінійка і шило, якими я робила розмітку шва, мені навіть снились :))) Це я до того , що машиночка дуже потрібна, ну просто необхідна для економії часу і сил!!!
 
До цього комлектику  ще додається листівочка і конверт для грошей(над ним  ще не працювала , хочу відійти від голки:)))




 
Ну і картинки, може комусь пригодяться:


Красотулі,підкажіть мені яку швейну машинку купити (у вас досвіду-вагон)
Гарного всім настрою !!!
Пишіть мені!!!
:)))

 

 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар