У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

понеділок, 10 лютого 2014 р.

Любовне послання і квітка

 Пивіт,красотулі!!!
Гарно я підмарафетила свій бложик? Руки зачесались...(це лише початок)
 Ви ж не забули про уроки Альони  "Мой красивый блог", забігайте до неї в гості!

А я сьогодні з майстер класом .
Квіточок у скрапі багато не буває, правда?
Я розкопала красивенну квітулю з фетру, гляньте:


 
Я її вже люблю, таке затишне і натуральне тріо: мішечок з мішковини, фетрова квітка і дерев'яний гудзик... Зробити фенринку дуже просто!!!
Хочете і собі таку? Тоді вам сюди  джерело
 
Ще 4 дні до Дня Закоханих !!!
На валентинівську тему я вже з вами ділилася деякими дрібничками тут і тут ( написи - на сірому фоні, а при збереженні на  комп'ютер будуть  на білому  )
 
Сьогодні до вашої уваги - баночка з любовним листом ( як це романтично і красиво!!!) 


Точно знаю , що сподобалась. В усіх нас невидима тяга до симпатичних баночок ;)))
А ось і саме сердечко ( друкуємо і створюємо красу навколо себе!!!):

 
 Взяла я ці баночки в  Amy Moss . Ой, в неї стільки цікавенького!!!
 
Сьогодні якийсь "поділюшний" пост получився : все чуже - нічого свого :))
Над "своїм" я процюю, працюю - скоро покажу.
Гарного настрою!!!
Пишіть мені!!!
:)
 

Немає коментарів:

Дописати коментар