У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

неділя, 2 лютого 2014 р.

Холод і золоте серце

Привіт!!! Ну і погодка у нас !!! Вітер і крижаний холод , брр-р-р.
 Чудова  пора для того, щоб вечерком  включити лампу і покреативити з папірцями  або почитати книжечку під свист хурделиці...
Я  обрала перший варіант .
Щоб  внести   щось новеньке в свою творчість ,вирішила  взяти участь в СП " З Днем Св.Валентина " від  Belle Fleur . Перший етап - валентинка за рецептом , складники якого видно на цій картинці :
 
Ось моя валентинка " Love is Key" - любов й справді здатна відкрити наші серця ...
 

 
Детальки:
 
Вишила ключик , потім за допомогою  двостороннього скотчу  наклеяла вишивку на білий папір і вирізала , завдяки скотчу тканина не осипається. 
 
 Люблю виготовляти квіточки з органзи , тому така красотуля оселилася і тут
 Оскільки спреїв в мене немає ( я виправлюсь;))), то я пішла на експеременти : ПВА розвела водою ( буквально кількома краплями) , вимочила в ції "сметанці" зубну щітку (новеньку , звичайно)  і зробила бризки клеєм на онові листівки , посипала все це діло глітером.
 
Сердечко теж присипала блискітками

Цю листівочку хочу додати до ще одного завдання від  ScrapMagic .Вчора блог випустив новеньку палітру з моїм улюбленим рожевим кольором ,я не втрималась .
 

 
А також до завдання від  zrobysama  (листівка з цитатою про кохання)
 
Долучаю роботу до завдання "Мій Ангел" від АТМОСФЕРИ творчості
в роботі має бути ангелочок ( в мене їх аж дві штучки:))))
 
До завдання від Небо в горошек
 
 
 
 
 
До  Дня Закоханих  я роздобула  для вас кілька написів, можливо комусь пригодяться:)))))
 

                                          



 

 
 


                                                                 
 
Гарного вам понеділка!
Пишіть мені! 
 
 

 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

12 коментарів:

  1. Открыточка бесподобная! Такое интересное сочетание цветов! Спасибо большое за надписи,конечно пригодятся!

    ВідповістиВидалити
  2. Наталя, дуже ніжна листівочка! Молодець! вишитий ключик мене підкорив))) Якщо можна, то хочу дати тобі пораду: квіочки-троянди з верху перемісти до шифонової квітки. Зроби такий собі букет))) Тоді з"явиться простір,"повітря"!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Марта ! Я , як кажуть, "не волшебник ,я только учусь" :))) дякую за пораду, попробую додати "повітря" :)))

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красиво и необычно!!!! Спасибо Вам за то, что присоединились к нашему заданию! ScrapMagic

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лєна!!! Заглянула глазком на твії блоги , там так цікаво, забіжу ще :))))

      Видалити
  5. Привіт!Я дивлюсь на откритку і мені не віриться,що можна сісти і створити щось подібне.Щаслива та пара,що володіє таким ключиком.Квіточки -це окрема тема.В усіх роботах насичено,ніжно ,об емно і елегантно.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, стільки приємних слів!!!! Я правда не знаю, хто мені пише...
    Мені ,як людині творчій, потрібне кожне слово, тому ще раз дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Чудесная открыточка! Спасибо от блога "Атмосфера творчества".

    ВідповістиВидалити
  8. Красиво! Спасибо за участие от "Атмосферы творчества"!

    ВідповістиВидалити