У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 29 січня 2014 р.

Совушка з сюрпризом

 Привіт !!!
А ви любите отримувати посилки??? Точно знаю , що так :))) Сьогодні в мене було таке свято , але про нього трохи згодом.... а зараз хочу показати свою совушку ( довго картинка сови  не виходила в світ - лежала на  поличці і чекала , коли вже я виведу її на якусь" листівочну вечірку" ) Творчий процес пішов, і вчора я , як Золушка , "шила" на сову плаття...  Тож ця маленька фея готова підняти настрій своєю чарівною паличкою , а також взяти участь в завданні від  Території талантів  :

Та в рецепті №1- Серце від Декоративый Город

                             


 
 Люблю-ю-ю рожевий колір. Я далеко не  гламурна блондинка з довгими ногами , але маю таку слабкість . Для мене це колір ніжності , жіночності, романтики і всього" уті-путішного"... Знайшла навіть віршик про  рожевий  колір: 
Что навивает нам розовый цвет?
Это же солнца закат и рассвет!
Розовый также — цвет дикой гвоздики.
Сладостных снов розоватые блики!
Розовощёкий, здоровый ребёнок:
Розовый с детства, с рожденья, с пелёнок!
Цвет освежающей женской помады,
Розово — белые яблоки сада!
А фиолетово — розовый цвет?
Это сирени восторг и секрет!
Если в любви пребываешь на свете,
Значит всё видится в розовом цвете!
Символ чего этот розовый цвет?
Нежности символ, от счастья «привет»!
 

 
Светлана Перова




 
А тепер про посилочку від Happy Scrap Moments :
Тут є набір паперу від Carta Bella , брадси від  American Crafts, кулінарний календар , резиновий штамп салфетка , дерев'яні сердечка, альбом для декорування і коробочка будинок. Що сподоболось: упаковано все дуже добротно - в бандерольні конверти з повітряно-пузирчастою плівкою , від магазину додається 3 календарики та слова вдячності за покупку( мелочь, но приятно - але життя складається з дрібниць і саме вони справляють враження) ) 

В будиночок я закохолась одразу , хочу зібрати усю серію!!!!Хоч практичного застосування я в ньому не бачу(туго відкривається-закривається), але це мені і не було потрібно. А як декор - просто лапуля:


Ну от і всі мої новини та новинки на сьогодні .
Пишіть мені, чекаю!!!
 
 
 

18 коментарів:

  1. Наталю, додайте свою чарівну сову до лінків Території талантів.

    ВідповістиВидалити
  2. Замечательная работа, спасибо, что творите с нами, с уважением, Территория талантов.

    ВідповістиВидалити
  3. Очаровательная совушка! Спасибо от Территории Талантов!

    ВідповістиВидалити
  4. И ключик получился очень оригинальным и уютным! Спасибо от Декоративного Города!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень интересно! Спасибо, что творите с Территорией талантов!

    ВідповістиВидалити
  6. Какая прелесть! Я в восторге!
    Спасибо от Декоративного Города!

    ВідповістиВидалити
  7. очаровательная работа, спасибо что с Территорией Талантов

    ВідповістиВидалити
  8. Какая прелесть))) Спасибо за участие в задании от блога Территория Талантов!

    ВідповістиВидалити
  9. Привіт!Кокетлива совушка з блиском в очах..Приємно спостерігати у твоїх роботах вдало підкреслені деталі.Ободок з бусинок придає цій роботі святковості і підкреслює значимість совшки як принцеси.

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую, ще б їй маленький трон придумати , була б повна картина :))

    ВідповістиВидалити