У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 28 січня 2014 р.

Тримайте гаманці або зарядка для розуму

 Привіт!
 Магазини, магазинчики , а також усі їхні родичі , як ми  (слабка половина людства) вас    любимо!!! Ця грандіозна симпатія  поширюється і на "братів та сестер" з милими скрап штучками, гудзичками, папірчиками, стразіками та іншими настрій-стимуляторами:)))(ТРИМАЙТЕ міцніше свої гаманці)
Я особисто ще не обрала свого улюбленця , де б було усе, що душа бажає. Я поки що знаходжусь на стадії вибору ,  цікавлюсь, шукаю. Сьогодні ,наприклад, відкрився новий магазин Тані ,називається він Belle Fleur заходьте на відкриття!!! Ось кілька фото його асортименту:


Ну і подарунки від Тані !!! У неї сьогодні подвійне свято: відкриття магазину та ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ!!!( всьго лиш 22)  Цукерочка виглядає так:

Усі деталі про солоденьке : тут
До речі Таня є автором оригінального і нестандартного  блогу  із  завданнями ,де натхнення шукають в емоціях , викликаних наприклад улюбленою дитячою книжкою, або слід показати в своїй роботі  те ,чого  тобі мало...(решта - в її блозі) Це дуже цікаво , бо завдання(зарядка для розуму) змушують думати не тільки про те ,як квіточки скласти (що теж не менш важливо) ,а й про дещо більше!!! блог мені до душі - тут є мої улюблені затишні описи типу"попиваю тепленький чай ,а на вулиці мете хурделиця- в душі ніжна романтика..."  
Ось  її слова про блог:
"Челлендж блог Belle Fleur создан для того, чтобы вдохновлять, мотивировать и удивлять. Мы хотим, чтобы каждое задание вызывало эмоцию, вдохновляло вас и открывало что-то новое.... Наши челлендж не состоят из скетчей и палитр, он состоит из эмоций, вдохновения и желания творить..."
 
Закінчити пост хочу " ліричним  відступом": 
А в мене до вас запитаннячко! Де ви купуєте  красу для своєї творчості? ( ваш улюблений магазин скрап товарів) І де купити крафт папір? Думаю це запитання є завжди актуальним :))
Буду вдячна за ваш досвід!!!!
 

2 коментарі:

  1. Спасибо большое! Очень приятно, что Вам по душе наш челлендж блог!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З нетерпінням чекаю наступного завдання. Цікаво , що цікавенького ви знову придумаєте!!!

      Видалити