У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

субота, 25 січня 2014 р.

Колір Tiffany

     Привіт!!! Вітаю себе з першим читачем!!!! Це таке щастя!!! Пищала вчора і бігала, як
маленька дитина( це для мене характерно)...... Дякую ОЛІ за неї саму!

     І знову я зі своїми листівками:)))


                                                                      
 
Білу квіточку(таку волохатеньку) я зробила з бавовняної тканюшки в техніці квіллінг, рожеву розочку  скрутила з атласної стрічки ,розочку на капкейку виділила 3д лаком ,а листочки присипали "цукром" з кришталевої пасти (тепер це моя улюблена штучка) , її я вже використовувала як сніжок  намучилася з металевим кутиком ,в його дирочки я приклеяла мікробісер, тут присутня і машинна строчка : береш в руки  голку з ниткою і.......вперед (це я до того ,що давно вже хочу швейну машиночку!!!!!!!!) Оля , я тобі заздрю;)))
                               З цією ніженкою хочу взяти участь в таких завданнях:
 
                         В листівках має бути горошок та синій або голубий кольори
 
Це завдання за скетчем(ви і так зрозуміли:)))
 
 
 
                  Окрім перечислених кольорів , має використовуватись колір тіффані. Я і  зеленого поняття не мала що це за колір такий. Знайшла стільки цікавенького!!!! Перше , що викликало інтерес - назва кольору. Виявляється своєю назвою колір завдячує ювелірному гіганту Tiffany&Co . Дизайнери компанії надихнулись.........як ви думаїте чим??? - так,так - кольором яйця пташки малинівки.Компанія навіть зареєструвала  "Tiffani Blue" кольором своєї торгової марки (це колір упакивки їхніх виробів)
                            Погляньте як мило виглядає  рекламний буклет компанії:

                               До вашої  уваги і саме джерело натхнення  ЯЙЦЯ








                
 

                  Якщо вам цікаво ЧОМУ яйця малинівки синього кольору , читайте тут
                  А ось и сама пташка:

                
Хочете послухати як вона співає!!!!!???СЛУХАЙТЕ
                                     А може хтось бажає придбати прикраси Tiffany&Co в інтернет магазині , дізнатись  їсторію компанії, тоді вам СЮДИ
ВИСНОВОК : пташка малинівка виявилась вельми корисною і для такої компанії як Tiffany&Co , і для  такої простої (не хочу вживати смертної - якось воно сумно-) живої як я! Багато всього дізналася і знайшла новий блог з улюбленою вишивкою Nelli.  Наші заставки   навіть схожі можете пограти в гру "найти десять отличий" ;))))


 
                               На сьогодні все, повертаюся в сім'ю, бо вони зараз мене з'їдять - одні мужики дома :)))) Цьом !!! Олічка (мою бабусю теж так звали-це до того .що я люблю це ім'я ) , тобі і твоєму жабко-вишивально-милому блокнотику, величезний привіт!!!!!!!
Цьом!  

10 коментарів:

  1. Очень интересная открытка. Такой необычный декор:) Спасибо от .небо в горошек за участие в нашем задании:)))

    ВідповістиВидалити
  2. Наташа, очень интересный пост! С удовольствием прочитала, спасибо!)

    ВідповістиВидалити
  3. С первыми читателями, пусть их число молниеносно растет! Очень аппетитная открыточка! Потрясающий меховой цветочек! Спасибо от Scrap Magic!

    ВідповістиВидалити
  4. Наталю, дякую за твою чарівну листівочку і ще купу всього цікавого і веселого, що я відкрила для себе в твоєму пості!
    Приємно, що надихнуляся нашим скетчем! ЗДД

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля!!!! Ой, ну так приємно, так приємно!!!!! :)))))

      Видалити
  5. Дуже гарна листiвочка!!
    А де ви брали цей картон кольору Тiффанi? Я якраз зараз шукаю такий колiр, i нiде не можу його знайти((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, Аня!!!! можна на "ти" :)))) такий картон я брала в звичайному канцелярному магазині, але тепер сама малюю фони акриловими фарбами :)), вірніше, в мене лише біла - акрилова, а до неї я домішую бажаний колір акварельками :))))

      Видалити