У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

пʼятниця, 24 січня 2014 р.

Рая, цей пост - для тебе

        Як я тебе знайшла ?
        Завжди важко починати щось нове. Колись прочитала в одному журналі рейтинг задоволень, в якому на першому місці було задоволення від людського спілкування, тому  я  в числі тих, хто створив свій блог, прагнучи   ділитись, навчатись..... і спілкуватись.
        Блог  ,безумовно, розвиває тебе як " людину цікаву" ( такий підвид, який уміє затримувати на собі увагу) - зразу шукаєш  книжечки з підкресленими улюбленими цитатами,  прочитані тобою так давно,  ну і все решта в такому ключі: а як писати ? а що писати?а де шукати?  (точно як Маша и Медведь  на  рыбалке : " а где клюет?а как клюет? а так клюет?) Але, водночас, виникає і багато сумнівів: " це комусь потрібно?", особливо, коли бачиш цнотливо-незайману стрічку коментарів... І от я почала шукати для себе відповіді на інших блогах. Дуже люблю читати історії успіху " як все було"- так я і знайшла тебе , Рая.
       Спочатку була твоя стаття " Для чего нужен блог?", де твої слова дорівнювали моїм думками, потім - "Мой магазин .Как это было", а далі мені захотілось прочитати весь блог, і почала я з першого твого запису ... Мені було цікаво! Я хочу подякувати тобі за  натхнення!        
       Для себе я зробила висновок, що саме емоції- головна складова блога. Мої емоції та почуття в деяких постах були схожі з твоїми: любов до книжок, їх запаху і шелесту( моя мама працювала в бібліотеці, тому ці речі мені дуже близькі), і кактуси, і Одрі Хепберн, і Джулія Робертс, і розуміння дружби, і любов до випічки ...і...і...тому я сиділа і читала, читала...
        Одна успішна жінка так визначила щастя:
" Счастье - это состояние , когда ощущаешь,что ты - солнце , и в твои лучи притягивается огромное количество людей ,они хотят находиться в поле твоей энергетики , у них появляются желания и мечты , они сами начинают светиться и понимают, что жизнь - для них. Счастье это - любовь. Счастье в том, чтобы понять , что в жизни мало главного.Это главное и есть счастье."
      Думаю ці слава - про тебе.

      Для солодкого завершення посту   цукерочка  від Раї - баночка з сюрпризом

    А що для вас щастя? І які блоги надихають вас?
    Пишіть мені:)

2 коментарі:

  1. Наташ, красиво очень пишешь, буду твоим первым постоянным читателем:)) Ничего, что на ты сразу?)
    Раечка замечательная)
    У меня очень много блогов, которые меня вдохновляют. Нравится, когда пишут не только о рукодельном, но и о жизни:)

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт,Оля! В мене виросли маленькі крила (точно як в твого ангела снів - я вже його люблю - люблю: "удивителено, как такая миниатюрная вещица вызывает столько эмоций, она приносит улыбку и тепло..."- це твої слова з приводу книжки,а для мене це твій ангелочок! Так приємно бути комусь потрібною! Вітаю тебе з приїздом на Україну , тут не завжди ідеально, але все таке рідне, своє... Ти свправжній "книгоїд"- захоплююсь! Ну а вірш "Человеку нужен человек " - тепло у серці...

    ВідповістиВидалити