У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

вівторок, 21 січня 2014 р.

Вишивалочки

  Оскільки я дуже люблю дрібні  вишивалочки ( на великі в мене терпіння-0), сьогодні я вирішила додати ще  кілька  робіт на цю тему до завдання http://www.zrobysama.com.ua/?p=40641 :

 
 Пташку я приклеяла на кришку від йогурта:)))

 
 
 Тут  вишитий напис "it's a girl" та шнурочок до шаріка




 
 На свій День Народження так хочеться відчути себе у центрі уваги ,одягнувши уявну
 корону:)
 
Стрічку з написом ,папір та висічку ( в оригіналі вона чорно-біла, я розмалювала її акварельним олівцем ) придбала   тут:  
збираюсь прикупити  трохи штампів українською мовою...та ще чогось цікавенького - у них тепер зручний інтернет - магазин , де все "по полочкам" :)

2 коментарі:

  1. Привіт!Мені здається що уявну корону ти носиш кожного дня.Ти королева і для свого чоловіка і для свого сина.Вони просто мають привілегію бути з тобою кожного дня.І їм пощастило.День народження є особливим днем.Та що хвилюватись.Ти різна - ти мама,ти дружина,ти особистість.Це не мало...

    ВідповістиВидалити