У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

понеділок, 20 січня 2014 р.

Ялинкові сердечка

Поспішаю взяти участь в завданні від http://vlvista.blogspot.ru/2013/12/blog-post_9937.html 
А також долучаю свої роботи до http://dekograd.blogspot.com/2014/01/1.html
 
Мої улюблені сердечка !!!!!!!!! Хотілось передати легке мерехтіння бісеру , тому фотографувала всяко-різно , ну і коник гарно вписався...




Не обійтись на ялиночці і без сніжинок : 
 


 А це -  наш сімейний їжачок ,найкращий друг мого синочка. Як виявилось , він не лише чудовий товариш, а й класнючий фон для фото;)))


 
 Чекаю ваших коментарів дуже дуже!!!

8 коментарів:

  1. У меня ассоциация "новогодние валентинки")))) Наверно потому что очень люблю Новый год))))))) Спасибо за участие в задании блога VIVA LA VISTA)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Благодарю, первые комментарии ,как бальзам на душу, который греет и вдохновляет!!!!!!!!!!!! )))

      Видалити
  2. Хорошенькие сердечки! Столько сил, терпенья, души в них вложено! Спасибо от VIVA LA VISTA !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люблю я это дело, но к совершенству еще далеко... спасибо!!!

      Видалити
  3. Замечательные сердечки! Спасибо от Декоративного города! А в ежика просто влюбилась)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже теплі та домашні такі серця, як на мене)) Дякуємо, що надіхаєтесь з нами! Декоративный город.

    ВідповістиВидалити