У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

субота, 18 січня 2014 р.

Зимова казка триває

Новорічна тема ще продовжується  і я хочу на арт-завдання від http://vlvista.blogspot.ru/2013/12/blog-post_22.html#more
        
  А куди ж зимою без тепленьких рукавичок і радісних емоцій, що зігрівають душу? Тому додаю листівку з відповідним характером... Ялиночку роздрукувала на прозорій кальці і прикрасила перлинками, вишитла хрестиком сніжинкy, ну і ... "в'язані" рукавички


   
 
Наступна листівка продовжує затишну тему . Для мене зима - особлива пора : якась домашня, щаслива і казкова... Теплий светр, зв'язаний маминими золотими ручками,  носочки і купа мрій у голові, що завжди додають енергії. На листівці, правда, без носочків, але це образ ;)
 


 Зовсім недавно я, з першого погляду, закохалась в совушки Інги Пальцер! Ось посилання:http://www.pinterest.com/sj2107/inga-paltser-owls/ Тому совеня, та ще й з ведмедиком, не могли не потрапити прямісінько на мою листівку


 

На сьогодні все.









































4 коментарі:

  1. Отличные работы! Даже удивлена, что мой комментарий первый!) Спасибо, что творите с блогом Viva la Vista!)

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивые и стильные открытки! С варежками- полный эффект 3D)) Спасибо от блога VIVA LA VISTA!

    ВідповістиВидалити