У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 15 січня 2014 р.

Моя Маленька Радість

 

       Усім привіт!
 Сьогодні для мене відчинились дверцята блогосвіту(ого як звучить)!
 І я як новачок тільки починаю пізнавати його тонкощі (та ні, швидше- основи).
       Часто відвідую сайт  Зроби Сам(а), де ще триває завдання (до 24 січня включно) - листівки з елементами вишивки . Хочу взяти участь, бо це моя тема.
        А от  листівка:


 
 
 
 
 
 
Ще трішки ностальгії за Новим Роком:  
                                                                           

          



В основі зимової серії листівок червона сніжинка, вишита бісером



 
 

7 коментарів:

  1. Снежинки получились просто волшебные!!! Я как раз сейчас просматривала работы по этому заданию у Яны и мне показалось, что при регистрации в линках вы немного ошиблись с номером задания. Проверьте на всякий случай :) Удачи

    ВідповістиВидалити
  2. Кстати, у вас стоит код для введения комментария. А это делает комментирование не очень удобным.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за коментарі! Я тільки почала свою " дружбу" з блогами, а, чесно кажучи, з компютереми я на " ви", тому часом можуть траплятися казуси, але я швидко навчусь;)

      Видалити
  3. Залишати коментарі дійсно проблематично...Роблю це вже втретє ).
    Натуся, ти молодець ). Хороша мама, чудовий кулінар, надійний друг, цікавий співбесідник...ооо, можу продовжувати довго, але веду до того, що попри усе це ти знайшла, як реалізувати себе, як творчу особистість. Мабуть, правду говорять, що талановита людина талановита в усьому ). Це про тебе. Твоя творчість приносить людям радість, а тобі нехай приносить багато вдячних посмішок ).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вікуся, спасибі за теплі словa, я аж почервоніла.... мені вже не 15-цять, а вкриваюсь рум'янцем, як дитина;))))

      Видалити
  4. Привіт!Я і не думала що вже знайьомі мені сніжинки можуть бути другими і набагато красивішми.Бусинки надають їм блиску і святковості.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую!
    Обожнюю зиму ,а сніжинки - це ж ювелірні прикраси зими.....

    ВідповістиВидалити